Bel vrijblijvend voor meer informatie 06 - 48056222

SEA-borrel

SEA-borrel

Initiatiefnemer Nils Rooijmans van Water Cooler Topics nodigt eenmaal in het kwartaal gelijkgestemden in de SEA-wereld uit voor een gratis borrel. Circa 100 vakmensen kwamen voor de vijfde editie donderdag de 18e naar Kobalt aan de Singel in Amsterdam om bij te praten en te netwerken.  Over onderwerpen als Adwords, Google Ads, Bing Ads en nieuwe tools en ontwikkelingen op het gebied van online marketing.

Vreemde eend

Als niet deskundige en dus vreemde eend in de SEA-bijt, viel het mij op hoeveel bedrijven zich alleen maar richten op het (innoveren van het) product. En dus pas veel later denken aan klantbinding en hun bedrijfswaarde. Anderen begrijpen weer wel goed dat loyaliteit voorkomt uit identificatie van de klant met het product of de dienst. Evengoed nog een hoop werk aan de winkel!

De borrel werd gesponsord door Swydo, ADchieve en Sales Marketing Group.

  

   

Fotocredits: Annet Noor

 

 

Share this post